Wednesday 16 April 2014

RAWATAN ALTERNATIF SLIPPED DISC

Salam semua.....
Ini adalah sambungan daripada post saya sebelum ini tentang Slipped Disc.....
Pada kali ini ....perkongsian saya mengenai pemakaian PREMIUM BEAUTIFUL CORSET sebagai Rawatan Alternatif yang dapat merawat/mencegah SLIPPED DISC!!!!!

Premium Beautiful Corset di hasilkan daripada fabrik yang disulami  Cahaya Infra Merah Jarak Jauh(Far Infra Red Rays-FIR) yang berfungsi mengatasi masalah sakit tulang belakang seperti Slipped Disc, Bongkok, sakit  pinggang dan lenguh-lenguh serta sakit sendi. Suntikan FIR ini paling banyak dalam tetulang Bengkung (Waist Nipper ) untuk memberi rawatan thermal yang berterusan.  Pemakaian Premium Beautiful Corset  dapat membantu mengekalkan posture yang betul sepanjang hari . Oleh itu tanpa disedari kita akan berada dalam keadaan posture yang betul dalam setiap aktiviti harian. 
Sebagaimana yang telah diketahui.....salah satu cara merawat Slipped Disc adalah dengan memakai Lumbar Corset, atau alternatifnya boleh diganti dengan memakai Waist Nipper Premium Beautiful untuk menyokong tulang belakang dan mempercepatkan proses pemulihan.
benefits, installment plan, premium beautiful, premium beautiful corset, premium beautiful elegance, promosi, slipped disc, sakit belakang,
Waist Nipper ini mengandungi 7 tetulang yang elastik dan dapat menyokong tulang belakang kita. Selain itu, ia telah mendapat pengiktirafan daripada Persatuan Pakar Tulang Antarabangsa. Jika dipakai secara berterusan, In shaa Allah berkesan mengatasi masalah sakit belakang atau slipped disc ini .

benefits, installment plan, premium beautiful, premium beautiful corset, premium beautiful elegance, promosi, slipped disc, sakit belakang, rawatan slipped disc
Jadi, kepada yang ingin mencuba rawatan alternatif bagi mencegah/ menghilangkan sakit belakang atau slipped disc ni, hubungi saya sekarang. Anda pasti berpuas hati dan tidak akan menyesal!
"FEEL IT YOURSELF TO BELIEVE IT!"

dapatkan Premium Beautiful anda sekarang!!!
dengan harga yang istimewa
benefits, installment plan, premium beautiful, premium beautiful corset, premium beautiful elegance, promosi, slipped disc, sakit belakang, rawatan slipped disc

Cash/Credit.Card/Ansuran diterima.. 

For FREE demo and Consultation.....Contact Me :

Radziah Radzi
Call/sms/wssp 017.6599.421

No comments:

Post a Comment