Friday 21 March 2014

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET: Q & A



premium beautiful corset,kurus,sihat,ramping,healthy,beauty,slim
SOALAN YANG SERING DITANYA....

Adakah pemakaian Premium Beautiful Corset menjejaskan peredaran darah dan kesihatan seseorang? Adakah ia akan menyebabkan apa-apa perubahan kepada bentuk badan?

Tidak, ini adalah kerana Premium Beautiful Corset dibuat daripada fabrik semulajadi, seperti nilon, tetron dan lycra yang dihasilkan dengan teknologi terkini mengikut reka bentuk ergonomik. Ia juga disulami dengan Cahaya Infra Merah Jarak Jauh (FIR) yang menggalakkan peredaran darah dan meningkatkan metabolisme badan, Selain itu fabriknya mempunyai kuasa penyerapan peluh yang baik serta membantu pengudaraan dan tidak memerangkap haba. Oleh itu, ia sesuai di pakai sepanjang hari. Pemakaian Premium Beautiful Corset ini tidak menjejaskan kesihatan dan peredaran darah seseorang. Sebaliknya, jika ia dipakai untuk jangkamasa yang panjang akan dapat membentuk semula bentuk badan yang menarik.

Adakah pemakaian Premium Beautiful Corset akan menyebabkan badan berasa panas?

Premium Beautiful Corset dihasilkan dengan teknologi terkini  daripada fabrik semulajadi, nilon, tetron dan lycra yang  mempunyai kecekapan yang lebih tinggi keatas penyerapan peluh dan pengudaraan. Oleh itu, ia adalah selesa untuk dipakai semasa cuaca panas untuk  membentuk semula bentuk badan dengan sempurna.

Bilakah masa yang sesuai untuk mengambil ukuran jika seseorang ingin memakainya selepas bersalin?

Ia adalah disyorkan untuk mengambil ukuran pada bulan ke-6 atau ke-7 kehamilan kerana pada masa ini bentuk badan seseorang adalah sama dengan bentuk badan selepas bersalin. Jika lebih daripada 8 bulan, maka anda perlu mengambil ukuran selepas 3 hari bersalin! 
Jika bersalin secara normal, anda bolehlah memakainya selepas 7 ~ 10 hari bersalin. Bagi mereka yang bersalin secara pembedahan, ia biasanya dipakai selepas 10 ~ 14 hari bersalin. 
Masa terbaik bagi wanita selepas bersalin untuk menguruskan badan adalah dalam tempoh 6 bulan pertama. Jika ia dipakai lebih awal maka kesan pelangsingannya akan lebih cepat. Pemakaian Premium beautiful Corset ini bukan saja dapat membantu melangsingkan badan tetapi ia juga dapat mengembalikan rahim ke tempat asal.

Berapa lamakah masa yang diambil oleh Premium Beautiful Corset untuk membentuk semula badan seseorang?

Premium Beautiful Corset ini perlu di pakai secara konsisten kerana ia adalah satu proses pelarasan bentuk badan secara semulajadi yang memerlukan ketekunan. Walaubagaimanapun kebiasaanya ia akan menunjukkan kesan sertamerta selepas memakainya. Untuk mengekalkan bentuk badan biasanya ia memerlukan 1-6 bulan tempoh pemakaian secara berdisiplin.
Untuk 1-3 bulan pertama, lemak badan digerakkan dan disusun semula ke tempat asalnya. Pembentukkan semula badan biasanya selesai selepas 6 bulan. Ketika mula-mula memakai Premium Beautiful Corset, anda mungkin merasa ketat dan tidak selesa  pada 1-15 hari pertama. Selepas tempoh menyesuaikan diri ini, anda akan berasa lebih selesa  memakainya!


Adakah pemakaian Premium Beautiful Corset dapat membantu masalah payudara kendur atau menggeleber?

Payudara kendur biasanya dilihat di kalangan wanita selepas bersalin kerana kekurangan keanjalan pada payudara dan otot pinggang. Premium Beautiful Corset menggunakan 3 keping dimensi cawan coli reka bentuk berstereokopik yang dapat mengangkat payudara supaya ia tidak jatuh dan berada pada kedudukan yang betul. Lapisan tengah dan reka bentuk yang padat dapat menyelaras bahagian perut yang menonjol serta meningkatkan garis payudara yang kendur supaya tidak menggeleber.

Adakah Premiun Beautiful Corset dapat menyokong payudara yang terlalu besar dan menyebabkannya melimpah keluar?

Premium Beautiful Corset menggunakan  3 keping dimensi cawan coli berstereoskopik dan wayar keluli. Reka bentuk yang berkuasa mampatan dan tegangan dibahagian depan untuk menyokong dan memejalkan payudara, oleh itu ia dapat menampung payudara yang besar sepenuhnya.

Adakah Pemakaian Premium Beautiful Corset akan membesarkan payudara?

Saiz payudara mungkin berubah mengikut keadaan fisiologi, tetapi jika anda memakai Premium Beautiful Corset untuk jangka masa panjang, ia dapat memperbaiki keadaan payudara menjadi lebih anjal dan terletak bukan membesarkannya.

Bolehkah jika saya hanya memakai Long Girdle sahaja?

Lemak berkumpul dengan mudah di bahagian bawah punggung dan bahagian luar paha. Jika anda memakai Long Girdle sahaja,lama kelamaan lemak akan berkumpul di kawasan perut dan paha luar. Ini akan menyebabkab kontur badan menjadi tidak menarik.

Adakah Long Brassiere harus dipakai bersama Long Girdle dan Waist Nipper?

Long Brassiere dan Long Girdle Premium Beautiful Corset ini merupakan pakaian dalam pembentukan badan yang berfungsi untuk meyelaraskan pembentukan dibahagian dada,pinggang,perut,pinggul,paha dan keseluruhan badan. Bagi Waist Nipper pula, ia dapat menyelaraskan kontur dada dan perut,meningkatkan kedudukan dada dan menjadikannya lebih berisi serta memperbaiki postur badan seseorang. Semasa anda memakai pakaian yang ketat,Waist Nipper diperlukan untuk menutupi ruang antara  Long Brassiere dan Long Girdle untuk membentuk pinggang yang ramping dan seterusnya memperbetulkan postur badan. Jadi mereka yang memakai  Long Brassiere, Long Girdle dan Waist Nipper pada masa yang sama akan dapat membentuk kontur badan yang lebih menarik dan anggun.


Good NEWS....

Sekarang anda boleh mendapatkan  Premium Beautiful Corset ini dengan harga serendah RM85 sebulan.....bukan itu saja, jika membeli 2 set anda akan dapat REBET RM300 (T&C apply)


Tunggu apa lagi.....WEAR IT, SHARE IT,EARN FROM IT.....

For FREE Trial and FREE Consultation
Contact me...

Love 
Radziah Radzi
017-659 9421

No comments:

Post a Comment