Monday 31 March 2014

BIO VELOCITY SLEEP MATE

biovelocity sleep mate,bvsm
Cara Penghasilan Bio Velocity Sleep Mate

#Disuntik/Disembur dengan garam Laut Dalam
#Didedahkan pada cahaya Matahari selama sebulan pada waktu pagi sahaja kerana pada waktu ini terdapat unsur istimewa pada cahaya Matahari yang bermanfaat untuk kesihatan manusia.
#Ia merupakan gabungan teknologi dari kajian selama 20 tahun oleh saintis Jerman, menggunakan garam laut dalam dari Korea dan dikilangkan di Malaysia.

Kenapa GARAM?

Rawatan garam sudah lama diamalkan di blok Soviet, Eropah Timur dan Negeri China. Garam juga memainkan peranan penting dalam perubatan Islam seperti gangguan makhluk halus serta digunakan juga sebagai penawar racun.
Ia diadun dalam bentuk Bio Velocity dengan kelajuan gelombang yang berupaya menembusi badan manusia, bergetar dan bertindak dengan molekul air dalam badan. Tindakan ini menyebabkan ikatan air terputus lalu membebaskan tenaga dalam bentuk haba dan menghasilkan oksigen.

Pembebasan haba ini membantu melarutkan kolesterol yang tersumbat di saluran darah serta dapat melarutkan darah beku di arteri jantung dan otak serta melancarkan pengaliran darah di seluruh badan. Aliran darah yang lancar dapat membantu mengembalikan kesihatan tubuh badan, menyeimbangkan hormon dan menggalakkan pembaharuan sel yang akan membuatkan badan semakin sihat serta awet muda.

KENAPA TENAGA MATAHARI & GARAM INI DIPROSES PADA BIO VELOCITY SLEEP MATE??

#Untuk memberikan tidur yang lena kerana proses pembaharuan sel berlaku semasa kita tidur.
#Bio Velocity Sleepmate membantu mendapatkan 'deep sleep' tanpa gangguan supaya segala proses penyembuhan berlaku secara optimum.
#Dapat merehatkan otak dari sebarang emosi & interaksi.
#Tidur yang lena dengan sleep mate akan memulihkan tenaga, aura dan membantu menenangkan jiwa penggunanya.

Dapatkan Bio Velocity Sleep Mate anda hari ini.....untuk tidur yang lebih berkualiti!
Good News ... 

Sekarang ada promosi hebat untuk product Bio Velocity Sleep Mate. Beli 3 unit Bio Velocity Sleep Mate dan dapatkan unit yang ke-4 dengan harga RM300 (Harga biasa: RM 1288). 

So... tunggu apa lagi!!!... jom rebut peluang keemasan ini. Dapatkan Bio Velocity Sleep Mate anda sekarang dan hadiahkan kepada ibu bapa serta orang tersayang. Kesihatan mereka adalah sesuatu yang tidak ternilai. Sharing is caring....:-)


Untuk demo FREE contact me...
Love...
Radziah Radzi
sms/wassap: 017-6599421

No comments:

Post a Comment